Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12298
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сутнісно-змістовна характеристика поняття маркетингового тестування промислової інноваційної продукції
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
Keywords інноваційна продукція
инновационная продукция
innovative products
маркетингове тестування
маркетинговое тестирование
marketing testing
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12298
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Нагорний, Є.І. Сутнісно-змістовна характеристика поняття маркетингового тестування промислової інноваційної продукції [Текст] / Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 187-188.
Abstract На сучасному етапі розвитку економіки України особливого значення набуває процес створення інноваційної продукції. З численних літературних джерел відомо, що він складається з певних послідовних етапів. Спільність підходів до бачення процесу створення інноваційного товару сприймається як свідчення його правильності. Але на практиці використання процесу здебільшого дозволяє створити інноваційний продукт, але не гарантує його успіху на ринку. Це пов'язано з низкою причин як технічного, так і маркетингового характеру, а також практично повною відсутністю випробовування (апробації) інноваційної продукції виробником, цільовими споживачами, суспільством, ринком. Ці причини можна певною мірою нівелювати чи послабити їх вплив на зниження ефективності інноваційної діяльності у напрямах створення інноваційних видів продукції за допомогою підвищення достовірності рішень, зокрема, тих, що приймаються за результатами проведення процедури маркетингового тестування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12298
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
2
China China
207
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
454825723
Greece Greece
61483
Iran Iran
1
Ireland Ireland
532770
Lithuania Lithuania
30740
Russia Russia
27
Slovakia Slovakia
2
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
16
Ukraine Ukraine
43608358
United Kingdom United Kingdom
21814426
United States United States
454825722
Unknown Country Unknown Country
43608356

Downloads

EU EU
2
Germany Germany
209
Norway Norway
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
125855914
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1019307839
Unknown Country Unknown Country
43608357

Files

File Size Format Downloads
48.doc 82.5 kB Microsoft Word 1188772324

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.