Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12298
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сутнісно-змістовна характеристика поняття маркетингового тестування промислової інноваційної продукції |
Authors |
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 |
Keywords |
інноваційна продукція инновационная продукция innovative products маркетингове тестування маркетинговое тестирование marketing testing |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12298 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Нагорний, Є.І. Сутнісно-змістовна характеристика поняття маркетингового тестування промислової інноваційної продукції [Текст] / Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 187-188. |
Abstract |
На сучасному етапі розвитку економіки України особливого значення набуває процес створення інноваційної продукції. З численних літературних джерел відомо, що він складається з певних послідовних етапів. Спільність підходів до бачення процесу створення інноваційного товару сприймається як свідчення його правильності. Але на практиці використання процесу здебільшого дозволяє створити інноваційний продукт, але не гарантує його успіху на ринку. Це пов'язано з низкою причин як технічного, так і маркетингового характеру, а також практично повною відсутністю випробовування (апробації) інноваційної продукції виробником, цільовими споживачами, суспільством, ринком. Ці причини можна певною мірою нівелювати чи послабити їх вплив на зниження ефективності інноваційної діяльності у напрямах створення інноваційних видів продукції за допомогою підвищення достовірності рішень, зокрема, тих, що приймаються за результатами проведення процедури маркетингового тестування.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12298 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

2

207

1

2

454825723

61483

1

532770

30740

27

2

1

16

43608358

21814426

454825722

43608356
Downloads

2

209

1

1

125855914

1

1019307839

43608357
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
48.doc | 82.5 kB | Microsoft Word | 1188772324 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.