Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12303
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Підвищення продажів інтернет – магазинів за допомогою прийомів мерчандайзингу
Authors Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Таранік, Т.
ORCID
Keywords електронні комунікації
электронные коммуникации
electronic communications
мерчандайзинг
merchandising
інтернет-магазин
интернет-магазин
internet shop
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12303
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Башук, Т.О. Підвищення продажів інтернет - магазинів за допомогою прийомів мерчандайзингу [Текст] / Т.О. Башук, Т. Таранік // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 139-140.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
18318865
Germany Germany
179
Greece Greece
11914
Ireland Ireland
279308
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
20
Turkey Turkey
26
Ukraine Ukraine
2222530
United Kingdom United Kingdom
1114243
United States United States
36637730
Unknown Country Unknown Country
2222528

Downloads

France France
1
Germany Germany
180
Russia Russia
279308
Ukraine Ukraine
6617355
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
36637728
Unknown Country Unknown Country
2222529

Files

File Size Format Downloads
3.docx 20.63 kB Microsoft Word XML 45757102

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.