Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12346
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Cоціальні мережі – інноваційний інструмент для маркетолога
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Каптілова, В.
ORCID
Keywords соціальна мережа
социальная сеть
Social Network
брендова сторінка
брендовая страница
Brand page
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12346
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Голишева, Є.О. Соціальні мережі - інноваційний інструмент для маркетолога [Текст] / Є.О. Голишева, В. Каптілова // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 207.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
3
Germany Germany
158203
Greece Greece
52736
Ireland Ireland
2606086
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5866
Russia Russia
8
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
45941249
United Kingdom United Kingdom
22986739
United States United States
367334109
Unknown Country Unknown Country
485078995
Vietnam Vietnam
52734

Downloads

China China
1
Germany Germany
166
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
131844337
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
367334112
Unknown Country Unknown Country
133
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
16.doc 28.5 kB Microsoft Word 499178752

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.