Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12378
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аромамаркетинг как перспективный вид рекламной деятельности
Authors Заяц, К.С.
ORCID
Keywords аромамаркетинг
aromamarketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12378
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Мицура, Е.А. Аромамаркетинг как перспективный вид рекламной деятельности [Текст] / Е.А. Мицура, К.С. Заяц // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 216-217.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
2
Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
2
France France
2
Germany Germany
38809661
Greece Greece
2437892
Iceland Iceland
2
Ireland Ireland
9702459
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
49119
Romania Romania
2
Russia Russia
10
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Sweden Sweden
49121
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
290476982
United Kingdom United Kingdom
145486910
United States United States
-1870351549
Unknown Country Unknown Country
290476981

Downloads

Belarus Belarus
1
France France
6
Germany Germany
167
Ireland Ireland
9702458
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
3
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
2
Russia Russia
4875783
Ukraine Ukraine
869637438
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1092862393
Unknown Country Unknown Country
152

Files

File Size Format Downloads
33.doc 34.5 kB Microsoft Word -208646381

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.