Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12674
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Критерії комплексної оцінки здоров’язберігаючих технологій у загальноосвітніх закладах різного типу
Authors Калиниченко, І.О.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12674
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Калиниченко, І.О. Критерії комплексної оцінки здоров’язберігаючих технологій у загальноосвітніх закладах різного типу [Текст] / І.О. Калиниченко // Актуальні питання експериментальної та клінічної медицини : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів, молодих вчених, лікарів та викладачів, присвяченої Дню науки в Україні, 25-26 квітня 2007 р. — Суми : СумДУ, 2007. — Ч.2. — С. 177.
Abstract Мета дослідження - провести системний аналіз форм і методів здоров’язберігаючих технологій, що використовуються у ЗНЗ. Використовувалася спеціально розроблена програма, що містить блоки здоров’яформуючої діяльності ЗНЗ. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12674
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
853
France France
4
Germany Germany
4060930
Greece Greece
304575
Ireland Ireland
1167521
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
76143
Russia Russia
33
Singapore Singapore
842381824
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
10
Ukraine Ukraine
207752097
United Kingdom United Kingdom
30102772
United States United States
842381826
Unknown Country Unknown Country
71

Downloads

China China
4
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
855
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
111985500
United Kingdom United Kingdom
30102773
United States United States
842381823
Unknown Country Unknown Country
166

Files

File Size Format Downloads
Kalynychenko.pdf 124.23 kB Adobe PDF 984471126

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.