Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12989
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реклама як вид маніпулятивної комунікації (семантико-лінгвістичний аспект)
Authors Kosenko, Yuliia Viktorivna
Олейнічнко, І.І.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12989
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Олейніченко, I. І. Реклама як вид маніпулятивної комунікації (семантико-лінгвістичний аспект) [Текст] / I. І. Олейніченко, Ю. В. Косенко // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, Суми, 18-23 квітня, 2011р. / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. - Суми : СумДУ, 2011. - Ч.1. - С. 54.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
4960
Greece Greece
172164
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
145445745
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
28700
Russia Russia
29
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
18
Ukraine Ukraine
391099215
United Kingdom United Kingdom
20046280
United States United States
-2113543375
Unknown Country Unknown Country
-1516768472

Downloads

Belarus Belarus
1
Czechia Czechia
20046287
EU EU
1
France France
7
Germany Germany
145445745
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
145445749
Russia Russia
8875467
Singapore Singapore
2
Ukraine Ukraine
987874117
United Kingdom United Kingdom
-2113543374
United States United States
-1516768471
Unknown Country Unknown Country
-1516768472

Files

File Size Format Downloads
35.doc 28.5 kB Microsoft Word 455574357

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.