Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13020
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вербальні та невербальні засоби в німецькомовних рекламних текстах
Authors Бондаренко, Т.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13020
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Бондаренко, Т. Вербальні та невербальні засоби в німецькомовних рекламних текстах [Текст] / Т. Бондаренко; наук. кер. А.Д. Чепелюк // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, Суми, 18-23 квітня, 2011р. / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. - Суми : СумДУ, 2011. - Ч.1. - С. 77-78.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
10002549
Greece Greece
34469
Ireland Ireland
517689
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
9
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
28266248
United Kingdom United Kingdom
2577289
United States United States
134197604
Unknown Country Unknown Country
91

Downloads

Canada Canada
4
China China
905058
EU EU
6
France France
517688
Germany Germany
51400899
Ireland Ireland
130330
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
130326
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Russia Russia
260645
Slovakia Slovakia
130334
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
92799251
United Kingdom United Kingdom
130321
United States United States
134197606
Unknown Country Unknown Country
667

Files

File Size Format Downloads
7.doc 37 kB Microsoft Word 280603139

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.