Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13212
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Параметри педагогічної моделі студента |
Authors |
Колгатін, О.Г.
|
ORCID | |
Keywords |
педагогічна діагностика педагогическая диагностика pedagogical diagnostics |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13212 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Колгатін, О.Г. Параметри педагогічної моделі студента [Текст] / О.Г. Колгатін // Інтелектуальні системи в промисловості і освіті - 2007 : тези доповідей Першої міжнародної науково-технічної конференції, 7-9 листопада 2007 / Відпов. за вип. А.С. Довбиш. - Суми : СумДУ, 2007. - С.80-81. |
Abstract |
На сьогодні розповсюджені такі моделі, що фіксують
повноту знань і вмінь у відповідності до освітнього стандарту. Найбільш розвинені моделі враховують рівень і
структуру навчальних досягнень, їх параметрами є частки
правильних відповідей на завдання тесту, що обчислюються за певним алгоритмом окремо для кожного елемента навчальних досягнень на кожному рівні його засвоєння. Порівняння результатів тестування студента з такою моделлю
дозволяє зробити висновок про якість засвоєння їм навчального матеріалу і визначити пропуски у професійній підготовці.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13212 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
Australia
1
Canada
7173
China
11
France
1
Germany
316
Greece
86002
Indonesia
1
Ireland
1837721
Lithuania
1
Russia
8
Turkey
2
Ukraine
32641786
United Kingdom
16349561
United States
65280419
Unknown Country
6011093
Downloads
China
3
Germany
317
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
65280419
United Kingdom
1
United States
122214096
Unknown Country
89
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
ISPO2007.pdf | 1.95 MB | Adobe PDF | 187494927 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.