Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13339
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка та впровадження кредитно-модульних технологій при вивченні математичних дисциплін СумДУ
Authors Odarchenko, Nataliia Ivanivna  
Bilous, Olena Anatoliivna  
Zakharchenko, Nina Mykolaivna
Zavalna, Tamara Vasylivna
Martynova, Nataliia Serhiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8567-4789
http://orcid.org/0000-0003-2288-4030
http://orcid.org/0000-0002-5747-0375
Keywords вища освіта
высшее образование
університети
университеты
Type Technical Report
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13339
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Розробка та впровадження кредитно-модульних технологій при вивченні математичних дисциплін СумДУ : звіт про НДР (заключний) / Керівн. Н.І. Одарченко. - Суми : СумДУ, 2010. - 51 с.
Abstract Метою проекту є розробка і впровадження у навчальний процес кредитно-модульних технологій при вивченні математичних дисциплін. Одним із результатів даного проекту є побудова принципів кредитно-модульного навчання та їх характерні риси щодо вивчення математичних дисциплін. Результати, отримані внаслідок роботи, можуть бути використані при розробці нових технологій навчання студентів та підвищення рівня математичної освіти, реформування математичної системи вивчення математичних дисциплін на різних етапах. Відповідно до поставленої мети, розв’язуються наступні задачі: - розробка принципу модульності, що характеризуються конструюванням навчального матеріалу так, щоб він забезпечував досягнення кожної поставленої перед студентами дидактичної мети; - розробка принципу гнучкості, що передбачає відозміну форм організації навчально-пізнавальної діяльності та методів навчання, побудову програм, які б легко забезпечували можливість пристосування змісту навчання і шляхів його засвоєння до індивідуальних потреб студентів; - розробка принципу системності, дієвості і оперативності знань, що характеризуються спрямованістю навчання на розвиток особистості студента, що реалізуються через створення індивідуальних програм із засвоєння навчального матеріалу для кожного студента на основі результатів попереднього тестування; - розробка принципу паритетності, що передбачає забезпечення модульною програмою самостійність засвоєння студентами знань певного рівня; - розробка принципу різносторонності методичного консультування, що характеризується тим, що модульні програми містять поради викладачів, інші пояснювальні методи, що полегшують засвоєння інформації. В ході роботи була досягнута мета і вирішені перераховані задачі, які відносяться до дослідження. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13339
Appears in Collections: Звіти з наукових досліджень

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
227891
China China
8
EU EU
1
France France
4
Germany Germany
55343306
Greece Greece
683676
Indonesia Indonesia
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
8101596
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Netherlands Netherlands
37985
Russia Russia
32
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Sweden Sweden
227893
Turkey Turkey
14
Ukraine Ukraine
-1089057349
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
275348165
United States United States
-1071164295
Unknown Country Unknown Country
-1071164294

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
2
EU EU
1
France France
117942
Germany Germany
80989433
Hungary Hungary
2
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Luxembourg Luxembourg
1
Norway Norway
1
Portugal Portugal
1
Russia Russia
2709202
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
1986444883
United Kingdom United Kingdom
55343305
United States United States
-1071164297
Unknown Country Unknown Country
955313124

Files

File Size Format Downloads
952.doc 432 kB Microsoft Word 2009753604

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.