Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13339
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка та впровадження кредитно-модульних технологій при вивченні математичних дисциплін СумДУ |
Authors |
Odarchenko, Nataliia Ivanivna
Bilous, Olena Anatoliivna Zakharchenko, Nina Mykolaivna Zavalna, Tamara Vasylivna Martynova, Nataliia Serhiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-8567-4789 http://orcid.org/0000-0003-2288-4030 http://orcid.org/0000-0002-5747-0375 |
Keywords |
вища освіта высшее образование університети университеты |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13339 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | |
Citation | Розробка та впровадження кредитно-модульних технологій при вивченні математичних дисциплін СумДУ : звіт про НДР (заключний) / Керівн. Н.І. Одарченко. - Суми : СумДУ, 2010. - 51 с. |
Abstract |
Метою проекту є розробка і впровадження у навчальний процес кредитно-модульних технологій при вивченні математичних дисциплін.
Одним із результатів даного проекту є побудова принципів кредитно-модульного навчання та їх характерні риси щодо вивчення математичних дисциплін. Результати, отримані внаслідок роботи, можуть бути використані при розробці нових технологій навчання студентів та підвищення рівня математичної освіти, реформування математичної системи вивчення математичних дисциплін на різних етапах.
Відповідно до поставленої мети, розв’язуються наступні задачі:
- розробка принципу модульності, що характеризуються конструюванням навчального матеріалу так, щоб він забезпечував досягнення кожної поставленої перед студентами дидактичної мети;
- розробка принципу гнучкості, що передбачає відозміну форм організації навчально-пізнавальної діяльності та методів навчання, побудову програм, які б легко забезпечували можливість пристосування змісту навчання і шляхів його засвоєння до індивідуальних потреб студентів;
- розробка принципу системності, дієвості і оперативності знань, що характеризуються спрямованістю навчання на розвиток особистості студента, що реалізуються через створення індивідуальних програм із засвоєння навчального матеріалу для кожного студента на основі результатів попереднього тестування;
- розробка принципу паритетності, що передбачає забезпечення модульною програмою самостійність засвоєння студентами знань певного рівня;
- розробка принципу різносторонності методичного консультування, що характеризується тим, що модульні програми містять поради викладачів, інші пояснювальні методи, що полегшують засвоєння інформації.
В ході роботи була досягнута мета і вирішені перераховані задачі, які відносяться до дослідження.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13339 |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views
Argentina
1
Canada
227891
China
8
EU
1
France
4
Germany
55343306
Greece
683676
Indonesia
1
Iran
1
Ireland
8101596
Japan
1
Lithuania
1
Luxembourg
1
Netherlands
37985
Russia
32
Slovakia
1
Spain
1
Sweden
227893
Turkey
14
Ukraine
-1089057349
United Arab Emirates
1
United Kingdom
275348165
United States
-1071164295
Unknown Country
-1071164294
Downloads
China
1
Czechia
2
EU
1
France
117942
Germany
80989433
Hungary
2
Ireland
1
Kazakhstan
1
Luxembourg
1
Norway
1
Portugal
1
Russia
2709202
Slovakia
1
Ukraine
1986444883
United Kingdom
55343305
United States
-1071164297
Unknown Country
955313124
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
952.doc | 432 kB | Microsoft Word | 2009753604 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.