Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13635
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Суть класичної концепції муніципального маркетингу та її роль у підвищенні конкурентоспроможності міста |
Authors |
Буднікевич, І.М.
|
ORCID | |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13635 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Буднікевич, І.М. Суть класичної концепції муніципального маркетингу та її роль у підвищенні конкурентоспроможності міста [Текст] / І.М. Буднікевич // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 26-29. |
Abstract |
Оновлення та переорієнтація муніципального маркетингу пов’язана з посиленням конкуренції між містами – за ринки збуту, за концентрацію капіталів та ідей, за інформаційні потоки, за вхід торговельних мереж, за розміщення ефективних та передових промислових об'єктів та закладів індустрії розваг (торговельно-розважальних центрів, аквапарків, спортивно-оздоровчих закладів), за кваліфіковану робочу силу (робітників, талановитих менеджерів, викладачів, лікарів), туристів та відвідувачів, а в умовах демографічної кризи, і за населення, для якого міста стають об'єктами порівняльного аналізу при виборі місця проживання, застосування своїх трудових, фінансових, інвестиційних, інноваційних, соціальних ресурсів.
Концепція класичного маркетингу, або концепція маркетинг-міксу претендує на роль «провідної конкурентної переваги стратегічного управління» не тільки окремої фірми, але й окремих територій, у тому числі окремого міста. Маркетинг заздалегідь готує муніципальні органи влади до зміни кон’юнктури зовнішнього середовища шляхом розробки ефективної стратегії та плану маркетингу, в основі яких лежить багатоваріантність міської політики. Маркетинговий підхід до розробки міської політики дозволить місту більш ефективно виконати свої функції.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13635 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
23380
EU
3
France
4
Germany
157
Greece
46760
Iran
1
Ireland
354572
Lithuania
1
Netherlands
5845
Russia
17
Turkey
15
Ukraine
1235157
United Kingdom
709145
United States
2468620
Unknown Country
42
Downloads
China
1
EU
1
Germany
709143
Russia
1
Ukraine
1235158
United Kingdom
709144
United States
4843721
Unknown Country
257
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
9.doc | 44 kB | Microsoft Word | 7497426 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.