Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13729
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств
Authors Бица, В.Й.
ORCID
Keywords машинобудівна галузь
машиностроительная отрасль
machine building industry
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13729
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Бица, В.Й. Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств [Текст] / В.Й. Бица // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян. - Суми: СумДУ, 2011. - Т.2. - С.19-20.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
4
Germany Germany
196
Greece Greece
34370
Iran Iran
1
Ireland Ireland
260937
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
8592
Russia Russia
9
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
46
Ukraine Ukraine
1932832
United Kingdom United Kingdom
975009
United States United States
15956369
Unknown Country Unknown Country
1932831

Downloads

China China
521874
France France
521873
Germany Germany
197
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
15956372
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
21101201
Unknown Country Unknown Country
185

Files

File Size Format Downloads
4.pdf 186.49 kB Adobe PDF 38101704

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.