Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13765
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження проблеми бренд-колористики у контексті ефективності бренду
Authors Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Косолап, Н.Є.
ORCID
Keywords бренд
brand name
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13765
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Махнуша, С.М. Дослідження проблеми бренд-колористики у контексті ефективності бренду [Текст] /С.М. Махнуша, Н.Є. Косолап// Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян. - Суми: СумДУ, 2011.- Т.2. - С.42-44.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
9968184
France France
3
Germany Germany
158
Greece Greece
38561
Ireland Ireland
151024
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6429
Russia Russia
18
Spain Spain
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
3081671
United Kingdom United Kingdom
526968
United States United States
19936367
Unknown Country Unknown Country
34737620

Downloads

China China
1
France France
5
Germany Germany
5135113
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
7
Ukraine Ukraine
3081671
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
9968184
Unknown Country Unknown Country
287

Files

File Size Format Downloads
14.pdf 194.05 kB Adobe PDF 18185271

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.