Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13797
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз ребрендингу як засобу тривалого існування компанії на ринку |
Authors |
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Олійник, О.В. |
ORCID | |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13797 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Махнуша, С.М. Аналіз ребрендингу як засобу тривалого існування компанії на ринку [Текст] / С.М. Махнуша, О.В. Олійник // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 122-124. |
Abstract |
В умовах жорсткої конкуренції брендів та втрачання їх позицій постають проблеми їх відродження та пролонгації існування на ринку шляхом застосування певного інструментарію, серед якого є і ребрендинг. Якщо брендинг — це діяльність зі створення та підтримки образу компанії в свідомості та підсвідомості споживачів, то ребрендинг — це зміна образу, наявного у свідомості споживача, яка повинна вплинути на тривалість життєвого циклу та фінансові показники діяльності компанії в кращу сторону. Саме тому зазначене дослідження є актуальним в умовах сучасних конкурентних ринків й національного ринку у тому числі.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13797 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

2

4

192

92666

532909

1

1

15445

1

24

1

1

4

4016150

2038963

43915870

4016148
Downloads

1

92664

2038961

532908

1

1

266487

11778327

1

43915870

4016149
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
23.doc | 37.5 kB | Microsoft Word | 62641370 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.