Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13821
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив інформаційних систем і технологій на розвиток стратегічного маркетинг-менеджменту
Authors Якуга, А.Г.
ORCID
Keywords маркетинг-менеджмент
Marketing Management
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13821
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Якуга, А.Г. Вплив інформаційних систем і технологій на розвиток стратегічного маркетинг-менеджменту [Текст] / А.Г. Якуга // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян. - Суми : СумДУ, 2011. - Т.2. - С.62-63.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
75539
Greece Greece
10303
Iceland Iceland
2
Ireland Ireland
37771
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
15
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
296763
United Kingdom United Kingdom
150958
United States United States
1163413
Unknown Country Unknown Country
45

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
1
EU EU
1
Germany Germany
123
Greece Greece
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
592009
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
111
Uzbekistan Uzbekistan
1

Files

File Size Format Downloads
12.pdf 199.6 kB Adobe PDF 592253

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.