Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13859
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль экологического маркетинга в условиях развития международного партнерства
Authors Садченко, Е.В.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13859
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Садченко, Е. В. Роль экологического маркетинга в условиях развития международного партнерства [Текст] / Е. В. Садченко // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 178-179.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3624273
Germany Germany
137
Greece Greece
13163
Iran Iran
1
Ireland Ireland
48259
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
19
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
326824
United Kingdom United Kingdom
166703
United States United States
2742333
Unknown Country Unknown Country
326823

Downloads

China China
1
Germany Germany
138
Ireland Ireland
48258
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
26325
Ukraine Ukraine
978453
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7248544
Unknown Country Unknown Country
201

Files

File Size Format Downloads
14.doc 34.5 kB Microsoft Word 8301922

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.