Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13946
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стратегічне маркетингове планування міжнародних підприємств |
Authors |
Якуга, А.Г.
|
ORCID | |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13946 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Якуга, А.Г. Стратегічне маркетингове планування міжнародних підприємств [Текст] / А.Г. Якуга // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 235-237. |
Abstract |
Враховуючи багатофакторність навколишнього середовища маркетингу, наявність контрольованих та неконтрольованих факторів впливу на діяльність підприємства, особливо при виході на новий ринок, необхідною умовою є створення підґрунтя для прийняття рішень, застосувавши процес послідовного стратегічного планування.
До основних етапів стратегічного планування в маркетингу слід віднести: визначення завдання фірми, створення стратегічних господарських підрозділів, ситуаційний аналіз, розробка маркетингової стратегії, розробка та реалізація тактики, слідкування за результатом.
Стратегія маркетингу дозволяє встановити, яким способом і за допомогою яких ресурсів підприємство може досягнути поставленої мети.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13946 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

4

3

1986235

58985

1

1

343831

3

1

7673

1986236

3

5958535

1000792

34257939

43
Downloads

1

150

1

1

11573244

1

45600288

222
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
6.doc | 38 kB | Microsoft Word | 57173908 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.