Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13948
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Історичий розвиток поняття "споживча цінність товару" |
Authors |
Шульгіна, Л.М.
Мельничук, В.М. |
ORCID | |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13948 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шульгіна, Л.М. Історичий розвиток поняття "споживча цінність товару" [Текст] / Л.М. Шульгіна, В.М. Мельничук // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2011. - С. 228-230. |
Abstract |
Поняття споживчої цінності товару (СЦТ) розглядалося науковцями протягом тривалого періоду, однак з часом зацікавленість дослідників не лише не знизилась, але й зростає. Це пояснюється тим, що в нинішніх умовах функціонування промислових підприємств отримання ними конкурентних переваг ускладнюються комплексом взаємопов’язаних факторів. Зокрема високий рівень розвитку технологій сприяє розширенню асортименту продукції, а існування інформаційного забезпечення – вільному доступу споживачів до вичерпної інформації про ринок, якість та ціну товарів, конкурентні позиції виробників.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13948 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

11

2

4

1163830

59577

349546

1

7892

11

174916014

3

4638971

2327378

134658332

322760543
Downloads

1

6

422

1

1

1

119153

54142969

1

174916015

248
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
3.doc | 37.5 kB | Microsoft Word | 229178818 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.