Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14056
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль и место проблематики экологического маркетинга в формировании концепции административно-территориальной реформи в Украине
Authors Садченко, Е.В.
Филлиппков, Ю.С.
ORCID
Keywords экологический маркет
екологічний маркет
environmental market
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14056
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Садченко, Е.В. Роль и место проблематики экологического маркетинга в формировании концепции административно-территориальной реформи в Украине [Текст] /Е.В. Садченко, Ю.С. Филиппков // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 18-20 травня 2011 р. / за заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян. - Суми : СумДУ, 2011. - Т.2. - С.163-164.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
130
Greece Greece
32962
India India
1
Ireland Ireland
421784
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4946
Russia Russia
13
Turkey Turkey
9
Ukraine Ukraine
2870072
United Kingdom United Kingdom
1443277
United States United States
23773369
Unknown Country Unknown Country
2870071

Downloads

China China
3
Germany Germany
131
Ireland Ireland
421783
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
8486831
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
31416639
Unknown Country Unknown Country
234

Files

File Size Format Downloads
6.pdf 168.08 kB Adobe PDF 40325629

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.