Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1445
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Слово як засіб апперцепції та проблема розвитку рефлексивного мислення особистості
Authors Konok, Olha Petrivna
ORCID
Keywords апперцепція
рефлексивне мислення
апперцепция
рефлексивное мышление
apperception
reflexive thinking
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1445
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Коньок, О. П. Слово як засіб апперцепції та проблема розвитку рефлексивного мислення особистості [Текст] / О.П. Коньок // Вісник Сумського державного університету. Серія Філологія. - 2007. - № 2. - С. 139-142.
Abstract Стаття порушує питання ролі лінгвістики у розв’язанні проблеми розвитку рефлексивного мислення особистості як одного зі шляхів реалізації принципу гуманітаризації наукового знання. У цьому контексті набуває актуальності вчення О.О. Потебні про слово як засіб апперцепції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1445
Appears in Collections: Філологічні трактати

Views

China China
464590654
France France
9353
Germany Germany
734
Greece Greece
83890
Iceland Iceland
1
Iran Iran
2
Ireland Ireland
1120398
Italy Italy
3
Kenya Kenya
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
7
Russia Russia
56
Singapore Singapore
60384766
Turkey Turkey
20
Ukraine Ukraine
237701567
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
5434204
United States United States
-1805509713
Unknown Country Unknown Country
10812479

Downloads

Canada Canada
1
China China
2240792
EU EU
2
France France
1
Germany Germany
83888
India India
326203
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
32111131
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1025371575
Unknown Country Unknown Country
311

Files

File Size Format Downloads
26_Koniok.pdf 153.83 kB Adobe PDF -990609240

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.