Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14671
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційний маркетинг в контексті соціально-етичного шляху розвитку бізнесу
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
ORCID
Keywords інноваційний маркетинг
инновационный маркетинг
innovative marketing
бізнес
бизнес
business
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14671
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Інноваційний маркетинг в контексті соціально-етичного шляху розвитку бізнесу [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 9-10.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
14736520
Greece Greece
28348
Ireland Ireland
939665
Japan Japan
288713310
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4725
Russia Russia
6
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
1006756963
United Kingdom United Kingdom
25733285
United States United States
-944540537
Unknown Country Unknown Country
49587236
Vietnam Vietnam
2

Downloads

China China
2379
France France
1
Germany Germany
280
India India
387226
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
148096275
United Kingdom United Kingdom
25733286
United States United States
1963926690
Unknown Country Unknown Country
136
Vietnam Vietnam
3

Files

File Size Format Downloads
4.pdf 483.89 kB Adobe PDF 2138146278

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.