Наукові видання (ННІ ФЕМ) [9965]

Browse by
Showing results 9061 to 9080 of 9965
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Формування комплексу ринкових сигналів соціально відповідального підприємства Dudkin, Oleksandr Valentynovych; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Conference Papers 39683504 29349544
2015 Формування комплексу синтезованих маркетингових комунікацій промислового підприємства Tymokhina, Yana Oleksandrivna Conference Papers 910067043 159157947
2017 Формування комунікаційної політики сфери послуги Журба, Т.В. Conference Papers 138432645 111974720
2011 Формування конкурентних переваг на засадах бенчмаркінгу Яковлєв, А.І.; Ткачова, Н.П. Conference Papers 203171634 203584119
2014 Формування конкурентного енергетичного ринку України на умовах сталого розвитку Дергачова, В.В.; Кузнєцова, К.О. Conference Papers 2021116645 1300903336
2016 Формування конкурентного середовища аграрного сектора України в умовах євроінтеграції Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Пономарьова, Г.С. Conference Papers 234656889 138356972
2007 Формування конкурентного середовища в Україні з використанням зарубіжного досвіду Koshman, Olha Viktorivna Conference Papers 180759509 39143288
2019 Формування конкурентоспроможного потенціалу підприємства Dutchenko, Oleh Mykolaiovych; Рожкова, М.С. Conference Papers 5119314 839545
2018 Формування концептуальних засад розподіленого виробництва на промислових підприємствах Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Zavrazhnyi, Kostiantyn Yuriiovych Article 38311640 21271482
2012 Формування концепції стратегічного управління капіталом підприємства в процесі управління економічним потенціалом Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna Conference Papers 51269387 21336651
2010 Формування корпоративної культури на підприємстві Стаднік, В.О. Conference Papers 19249792 40525297
2007 Формування кредитно-банківської системи Khvorost, Oksana Oleksiivna; Баранова, А.С. Conference Papers 216544378 105696433
2010 Формування критеріальної бази вибору оптимального варіанту розподілу товару торговельним підприємством з урахуванням екологічних чинників Chortok, Yuliia Volodymyrivna; Скиба, О.В. Conference Papers 11813119 7414477
2010 Формування критеріальної бази для оцінки інноваційного потенціалу регіону як основа для ухвалення ефективних інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 483241182 544266998
2014 Формування критеріїв комплексної оцінки персоналу служби маркетингу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Т.В. Conference Papers 455867120 217912334
2011 Формування логістичних стратегій в управлінні торговим підприємством Chortok, Yuliia Volodymyrivna; Yevdokymov, Andrii Valeriiovych; Rodymchenko, Anzhelika Oleksiivna; Rodimchenko, Anzhelika Oleksiivna Conference Papers 1903083201 -1481831627
2016 Формування лояльності у споживачів промислових підприємств Неткова, В.М. Conference Papers 19691447 7742146
2012 Формування маркетингової стратегії промислового підприємства з використанням ситуаційного підходу Івченко, Є.А. Conference Papers 26546278 2826873
2013 Формування методичного апарату оцінювання ефективносіт комунікаційної діяльності промислового підприємства Saher, Liudmyla Yuriivna Article -1460004567 -866663046
2014 Формування методичного апарату прогнозування напрямів інноваційної діяльності промислового підприємства Rosokhata, Anna Serhiivna Article 304964474 207945658