Наукові видання (ННІ ФЕМ) [9965]

Browse by
Showing results 9061 to 9080 of 9965
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Формування комплексу ринкових сигналів соціально відповідального підприємства Dudkin, Oleksandr Valentynovych; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Conference Papers 20563231 29349544
2015 Формування комплексу синтезованих маркетингових комунікацій промислового підприємства Tymokhina, Yana Oleksandrivna Conference Papers 457540642 159157947
2017 Формування комунікаційної політики сфери послуги Журба, Т.В. Conference Papers 69690792 111974720
2011 Формування конкурентних переваг на засадах бенчмаркінгу Яковлєв, А.І.; Ткачова, Н.П. Conference Papers 101791829 203584119
2014 Формування конкурентного енергетичного ринку України на умовах сталого розвитку Дергачова, В.В.; Кузнєцова, К.О. Conference Papers -811699502 1300903336
2016 Формування конкурентного середовища аграрного сектора України в умовах євроінтеграції Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Пономарьова, Г.С. Conference Papers 83527425 138356972
2007 Формування конкурентного середовища в Україні з використанням зарубіжного досвіду Koshman, Olha Viktorivna Conference Papers 38081122 39143288
2019 Формування конкурентоспроможного потенціалу підприємства Dutchenko, Oleh Mykolaiovych; Рожкова, М.С. Conference Papers 2559657 839545
2018 Формування концептуальних засад розподіленого виробництва на промислових підприємствах Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Zavrazhnyi, Kostiantyn Yuriiovych Article 19440101 21271482
2012 Формування концепції стратегічного управління капіталом підприємства в процесі управління економічним потенціалом Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna Conference Papers 25634730 21336651
2010 Формування корпоративної культури на підприємстві Стаднік, В.О. Conference Papers 19249792 21275631
2007 Формування кредитно-банківської системи Khvorost, Oksana Oleksiivna; Баранова, А.С. Conference Papers 78299010 105696433
2010 Формування критеріальної бази вибору оптимального варіанту розподілу товару торговельним підприємством з урахуванням екологічних чинників Chortok, Yuliia Volodymyrivna; Скиба, О.В. Conference Papers 11813119 7414477
2010 Формування критеріальної бази для оцінки інноваційного потенціалу регіону як основа для ухвалення ефективних інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 249183027 310208843
2014 Формування критеріїв комплексної оцінки персоналу служби маркетингу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Т.В. Conference Papers 231939417 217912334
2011 Формування логістичних стратегій в управлінні торговим підприємством Chortok, Yuliia Volodymyrivna; Yevdokymov, Andrii Valeriiovych; Rodymchenko, Anzhelika Oleksiivna; Rodimchenko, Anzhelika Oleksiivna Conference Papers 1270708003 916010076
2016 Формування лояльності у споживачів промислових підприємств Неткова, В.М. Conference Papers 13127633 7742146
2012 Формування маркетингової стратегії промислового підприємства з використанням ситуаційного підходу Івченко, Є.А. Conference Papers 13429542 2826873
2013 Формування методичного апарату оцінювання ефективносіт комунікаційної діяльності промислового підприємства Saher, Liudmyla Yuriivna Article 967750383 -866663046
2014 Формування методичного апарату прогнозування напрямів інноваційної діяльності промислового підприємства Rosokhata, Anna Serhiivna Article 160101690 207945658