Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 16
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 1249978758 2147411482
2013 Основні аспекти управління маркетинговою політикою розподілу Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers -1869616036 -1664932393
2011 Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 966226269 519215493
2012 Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналах Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 4216785 2617032
2012 Дослідження сутності та особливостей формування маркетингової політики розподілу підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers -1258829492 46820225
2013 Конфлікт як одна з форм взаємодії між учасниками маркетингових каналів просування інноваційної продукції Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -10856274 475637148
2012 Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 13863957 11208730
2013 Функціональні складові маркетингового каналу Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers -581543157 -1013801333
2012 Маркетингова привабливість регіону як інструмент забезпечення його інноваційного розвитку Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 146498908 236334567
2013 Cвітова система розподілу: фактори впливу Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 1371413293 845949375