Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14768
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Геомаркетинг как инструмент исследования рынка
Authors Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Савченко, Ю.Г.
ORCID
Keywords геомаркетинг
geographic marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14768
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Прокопенко, О.В. Геомаркетинг как инструмент исследования рынка [Текст] / О.В. Прокопенко, Ю.Г. Савченко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 130-131.
Abstract В современном понимании геомаркетинг - это инструмент исследования рыночного положения предприятия или конкретного продукта/услуги на основе данных об инфраструктуре и географическом месторасположении потребителя. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14768
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
987339
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
247710
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
83567
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6965
Russia Russia
23
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
16
Ukraine Ukraine
3920783
United Kingdom United Kingdom
1974320
United States United States
33919956
Unknown Country Unknown Country
3920782

Downloads

Armenia Armenia
1
China China
3490
France France
41782
Germany Germany
360
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
11636928
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
45061471
Unknown Country Unknown Country
140

Files

File Size Format Downloads
69.pdf 436.92 kB Adobe PDF 56744177

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.