Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14816
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Нейромаркетинг: новое слово в розничной торговле
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Скляр, М.А.
ORCID
Keywords розничная торговля
retail trade
роздрібна торгівля
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14816
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Скляр, М.А. Нейромаркетинг: новое слово в розничной торговле [Текст] / М.А. Скляр, Ю.Н. Мельник // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 95-96.
Abstract На отечественном рынке приемы нейромаркетинга не так распространены как, например, в США. Поэтому следует более детально изучать этот вопрос и применять на практике, что может существенно улучшить ситуацию многих украинских товаропроизводителей. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14816
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
China China
18522
Czechia Czechia
2
Germany Germany
416
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
291436
Italy Italy
2
Japan Japan
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2090866
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
2090868
United Kingdom United Kingdom
869659
United States United States
15774965
Unknown Country Unknown Country
2090867

Downloads

China China
869657
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
18523
India India
1
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
8322313
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
15774967
Unknown Country Unknown Country
117

Files

File Size Format Downloads
51.pdf 479.65 kB Adobe PDF 24985587

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.