Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14826
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Екологічне маркування як один із інструментів екологічного маркетингу
Authors Shkola, Viktoriia Yuriivna  
Кулик, Л.Я.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
Keywords екологічний маркетинг
ecological marketing
экологический маркетинг
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14826
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Школа, В.Ю. Екологічне маркування як один із інструментів екологічного маркетингу [Текст] / В.Ю. Школа, Л.Я. Кулик // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 144-145.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
143
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
44768
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3897
Russia Russia
23
Singapore Singapore
2585907
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
468014
United Kingdom United Kingdom
241795
United States United States
2585908
Unknown Country Unknown Country
468013

Downloads

China China
4
Germany Germany
144
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1359242
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6398479
Unknown Country Unknown Country
157

Files

File Size Format Downloads
76.pdf 247.73 kB Adobe PDF 7758029

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.