Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14868
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Характеристика етапів стимулювання збуту продукції
Authors Starchenko, Liudmyla Volodymyrivna  
Карпенко, С.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8606-7246
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14868
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Старченко, Л.В. Характеристика етапів стимулювання збуту продукції [Текст] / Л.В. Старченко, С. Карпенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. — Суми : СумДУ, 2010. — Ч.І. — С. 154-155.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
22974
France France
2
Germany Germany
138
Greece Greece
1
Ireland Ireland
221982
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5744
Russia Russia
20
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
876437
United Kingdom United Kingdom
443963
United States United States
5161647
Unknown Country Unknown Country
133965

Downloads

China China
5
France France
1
Germany Germany
1751187
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
3456414
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6866880
Unknown Country Unknown Country
185

Files

File Size Format Downloads
84.pdf 282.06 kB Adobe PDF 12074674

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.