Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14923
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування бренду як фактора підвищення конкурентоспроможності підприємства
Authors Ivashova, Nadiia Vasylivna
Яценко, Н.В.
Долгодуш, А.І.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14923
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Івашова, Н.В. Формування бренду як фактора підвищення конкурентоспроможності підприємства [Текст] / Н.В. Івашова, Н.В. Яценко, А.І. Долгодуш // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. — Суми : СумДУ, 2010. — Ч.І. — С. 168-169.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
9185
Czechia Czechia
1
France France
3
Germany Germany
113
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
191504
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
9
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
689486
United Kingdom United Kingdom
347805
United States United States
2546719
Unknown Country Unknown Country
40

Downloads

China China
347804
France France
2
Germany Germany
114
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1308564
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3784874
Unknown Country Unknown Country
107

Files

File Size Format Downloads
92.pdf 270.45 kB Adobe PDF 5441467

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.