Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15763
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження характеру ітерактивної взаємодії підлітка з програмним забезпеченням |
Authors |
Мізь, Я.А.
Гільова, Л.Л. |
ORCID | |
Keywords |
комп'ютеризація компьютеризация computerization підліток подросток teenager |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15763 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Мізь, Я.А. Дослідження характеру ітерактивної взаємодії підлітка з програмним забезпеченням [Текст] / Я.А. Мізь, Л.Л. Гільова // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : конференція присвячена Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Ч.3. — С. 185-186. |
Abstract |
В проведеному дослідженні взяли участь 80 підлітків - учнів 8 класів спецівалізованої школи м. Суми. Була розроблена анкета, запитання якої виявили деякі аспекти соціально-психологічного розвитку підлітків в різній мірі захоплених комп'ютером. Мета дослідження - зджійснити змістовий аналіз сфери інтересів дітей підліткового віку і визначити ступінь захопленості комп'ютером.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15763 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Argentina
1
Belgium
1
Canada
1
China
1011472
Finland
1
France
1
Germany
205
Ireland
36620
Italy
1
Lithuania
1
Russia
10
Singapore
1
Turkey
4
Ukraine
338020
United Kingdom
174645
United States
5820947
Unknown Country
338019
Downloads
China
73240
Germany
206
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
1011471
United Kingdom
1
United States
5820944
Unknown Country
101
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
85.pdf | 438.55 kB | Adobe PDF | 6905965 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.