Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15844
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства
Authors Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
ORCID
Keywords торговельна марка
торговая марка
Type PhD Thesis
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15844
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Махнуша, С.М. Управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства [Текст] : Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук / С.М. Махнуша. - Суми : СумДУ, 2008. - 195 с. - Сумський державний університет
Abstract Наприкінці ХХ - початку ХХІ ст. сформувалися основи інформаційної економіки, у якій знання, інформаційні ресурси є рушійними чинниками її розвитку. Одним із феноменальних явищ кінця ХХ ст. є масова поява на ринку нового виду товару - інтелектуальної власності. - використання якого забезпечує конкурентоспроможність звичайних товарів і послуг. Цей факт є особливо важливим для України, що вибрала інноваційний шлях розвитку економіки, фундаментом якого є інтелектуальна власність. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15844
Appears in Collections: Дисертації

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
14
Germany Germany
463
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
193216
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
17
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
13700812
United Kingdom United Kingdom
1804677
United States United States
96851382
Unknown Country Unknown Country
930908

Downloads

Germany Germany
464
Ireland Ireland
1804679
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
13700813
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
46961039
Unknown Country Unknown Country
930909

Files

File Size Format Downloads
Mahnysha.7z 1.05 MB Unknown 63397906

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.