Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16088
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства |
Other Titles |
Management choice of target market for the realization of innovation potential of en-terprises Управление выбором целевого рынка для реализации инновационного потенциала предприятия |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
цільовий ринок інноваційний потенціал підприємства точність сегментації витрати на формування ринку целевой рынок инновационный потенциал предприятия точность сегментации затраты на формирования рынка target market innovative potential of enterprises accuracy of the segmentation costs of market |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16088 |
Publisher | Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ілляшенко С.М. Управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства // Маркетинг: теорія і практика. Зб. наук. праць, 2008. - № 14. - С. 87-97. |
Abstract |
Викладено теоретико-методичний підхід до управління вибором (за формальними процедурами) цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства. Він дозволяє знаходити оптимальне співвідношення між рівнем точності пошуку цільових ділянок ринку методом сегментації, що розглядається як багаторівневий ітераційний процес, а також витратами на сам процес пошуку (формування) цільового ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16088 Изложен теоретико-методический подход к управлению выбором (по формальным процедурам) целевого рынка для реализации инновационного потенциала предприятия. Он позволяет находить оптимальное соотношение между уровнем точности поиска целевых участков рынка методом сегментации, которая рассматривается как многоуровневый итерационный процесс, а также затратами на сам процесс поиска (формирование) целевого рынка При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16088 Provide theoretical-methodological approach to the management of choice (for formal procedures) of the target market for the realization of innovation potential of enterprises. It allows znaho the views you optimal ratio between the level of accuracy of the search target areas of market segmentation method that considered how many equal to howl, as well as the process of iterative costs on the search process (formation) of the target market. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16088 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

2

33856

1

428802

1

124129

1

25

1

3

5087330

857222

24934917

33163805
Downloads

7

1

2

384

1

2

382

5

1

5087329

1

16706030

505
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2008_2.pdf | 374.67 kB | Adobe PDF | 21794650 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.