Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16090
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретико-методичні засади управління на засадах маркетингу вибором стратегій реалізації потенціалу інноваційного розвитку малих і середніх підприємств |
Other Titles |
Set-method basis management on the basis of the marketing strategies of implementation capacity choice innovation of small and medium-sized enterprises Теоретико-методические основы управления на началах маркетинга выбором стратегий реализации потенциала инновационного развития малых и средних предприятий |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Shypulina, Yuliia Serhiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0002-8133-578X |
Keywords |
потенціал інноваційного розвитку управління стратегіями малі і середні підприємства потенциал инновационного развития управление стратегиями малые и средние предприятия potential of innovation management strategies small and medium-sized enterprises |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16090 |
Publisher | Дніпропетровський національний університет |
License | |
Citation | Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Теоретико-методичні засади управління на засадах маркетингу вибором стратегій реалізації потенціалу інноваційного розвитку малих і середніх підприємств // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Випуск 224: В 5 т. Том ІІ. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2007. – С.502- 513. |
Abstract |
Викладено теоретико-методичні підходи до управління вибором стратегій реалізації потенціалу інноваційного розвитку малих і середніх підприємств, які орієнтуються у своїй діяльності на ніші ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16090 Изложены теоретико-методические подходы к управлению выбором стратегий реализации потенциала инновационного развития малых и средних предприятий, которые ориентируются в своей деятельности на ниши рынка. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16090 Theoretical-methodological approaches is to management strategies choice of potential innovation of small and medium-sized enterprises which are oriented in their activities on the niche market. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16090 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Argentina
1
Belgium
1
China
37806
Germany
316
Greece
75610
Ireland
1761338
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
880667
Russia
21
Singapore
1
Turkey
17
Ukraine
104596971
United Kingdom
19057636
United States
664608373
Unknown Country
38091637
Downloads
Austria
1
Canada
9677888
China
2
France
104596973
Germany
9677887
Lithuania
1
Poland
880668
Russia
19057637
Spain
1
Ukraine
664608373
United Kingdom
1
United States
664608374
Unknown Country
239
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2007_3.pdf | 333.01 kB | Adobe PDF | 1473108045 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.