Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг. Менеджмент. Інновації |
Other Titles |
Маркетинг. Менеджмент. Инновации Marketing. Management. Innovation |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
маркетинг менеджмент інновації маркетинг менеджмент инновации marketing management innovation |
Type | Monograph |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194 |
Publisher | ТОВ «Друкарський дім «Папірус» |
License | |
Citation | Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми : ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. – 621 с. |
Abstract |
У монографії досліджено проблеми управління на ринкових засадах інноваційним розвитком на міждержавному, національному, регіональному рівнях та рівні окремої організації. Висвітлено методологічні, теоретико-методичі та прикладні засади маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу і менеджменті.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194 В монографии исследованы проблемы управления на рыночных началах инновационным развитием на межгосударственном, национальном, региональном уровнях и уровне отдельной организации. Изложены методологические, теоретико-методические и прикладные основы маркетинга инноваций и инновационного менеджмента. Изложены подходы к применению новых методов и инструментов в маркетинге и менеджменте. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194 In the monograph devoted to problems of management on the basis of innovative market development at the international, national, and regional levels and the level of individual organizations. Its methodological, theoretical and applied principles of metodičì marketing innovation, and innovation management. Added to the application of new methods, approaches and tools in the marketing and management. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16194 |
Appears in Collections: |
Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ |
Views
Belarus
283969395
China
7
Czechia
2
EU
4
Finland
1
France
2697657
Germany
1771331530
Greece
1
Hungary
262868723
Ireland
150877
Lithuania
1520950150
Netherlands
1169873
Poland
2
Romania
1
Russia
122278
Singapore
1
South Korea
1
Spain
2697658
Sweden
37253
Turkey
5
Ukraine
-369924145
United Kingdom
115698
United States
-369924136
Unknown Country
1923865692
Downloads
Australia
1
Belarus
4
Belgium
113301
Bulgaria
2
Canada
1
China
15
Czechia
173131
EU
58
Egypt
1
Estonia
1
Finland
2
France
-369923852
Georgia
1
Germany
735161244
Greece
1
Hungary
262868722
India
1
Ireland
1
Israel
1
Italy
42490765
Japan
3
Kazakhstan
2
Latvia
1
Lithuania
125132486
Luxembourg
1
Moldova
1752239612
Netherlands
17
Norway
3
Poland
-369924125
Romania
2
Russia
189822
Slovenia
1
Spain
1752239606
Sweden
1
Switzerland
1
Ukraine
-369920208
United Kingdom
43014
United States
735161360
Unknown Country
735166193
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
marketing.pdf | 5.11 MB | Adobe PDF | 736243897 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.