Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16432
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сутність педагогічної діагностики та її місце в сучасному навчальному процесі |
Authors |
Михайлик, А.М.
|
ORCID | |
Keywords |
педагогічна діагностика педагогическая диагностика pedagogical diagnostics |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16432 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Михайлик, А.М. Сутність педагогічної діагностики та її місце в сучасному навчальному процесі [Текст] / А.М. Михайлик // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 20-25 квітня 2009 року / Відп. за вип. Л.П. Валенкевич. — Суми : СумДУ, 2009. — Ч.1. — С. 140-141. |
Abstract |
Останнім часом поле діяльності педагогічної діагностики істотно розширюється, вона стає більш поліфункціональною, бере на себе такі функції як аналітичну, оцінну, корекційну, орієнтаційну, інформаційну, функції контролю, мотивації та стимулювання. Педагогічна діагностика забезпечує оперативний зворотний зв'язок, інформування викладача і учнів про рівень навченості та своєчасну і систематичну корекцію процесу навчання, інформаційно-пізнавальної взаємодії обох сторін.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16432 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Argentina
1
Canada
1
China
1
EU
4
France
1
Germany
877
Greece
1
Iceland
3
Ireland
377036
Lithuania
1
Netherlands
6
Norway
1
Poland
2
Russia
42
Singapore
1
Turkey
20
Ukraine
5273527
United Kingdom
2675198
United States
28666578
Unknown Country
5273526
Downloads
China
1
Germany
878
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
15066330
United Kingdom
1
United States
42266826
Unknown Country
175
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
62.pdf | 490.42 kB | Adobe PDF | 57334213 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.