Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16432
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сутність педагогічної діагностики та її місце в сучасному навчальному процесі
Authors Михайлик, А.М.
ORCID
Keywords педагогічна діагностика
педагогическая диагностика
pedagogical diagnostics
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16432
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Михайлик, А.М. Сутність педагогічної діагностики та її місце в сучасному навчальному процесі [Текст] / А.М. Михайлик // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 20-25 квітня 2009 року / Відп. за вип. Л.П. Валенкевич. — Суми : СумДУ, 2009. — Ч.1. — С. 140-141.
Abstract Останнім часом поле діяльності педагогічної діагностики істотно розширюється, вона стає більш поліфункціональною, бере на себе такі функції як аналітичну, оцінну, корекційну, орієнтаційну, інформаційну, функції контролю, мотивації та стимулювання. Педагогічна діагностика забезпечує оперативний зворотний зв'язок, інформування викладача і учнів про рівень навченості та своєчасну і систематичну корекцію процесу навчання, інформаційно-пізнавальної взаємодії обох сторін. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16432
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
1
EU EU
4
France France
1
Germany Germany
877
Greece Greece
1
Iceland Iceland
3
Ireland Ireland
377036
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Norway Norway
1
Poland Poland
2
Russia Russia
42
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
20
Ukraine Ukraine
5273527
United Kingdom United Kingdom
2675198
United States United States
28666578
Unknown Country Unknown Country
5273526

Downloads

China China
1
Germany Germany
878
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
15066330
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
42266826
Unknown Country Unknown Country
175

Files

File Size Format Downloads
62.pdf 490.42 kB Adobe PDF 57334213

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.