Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1677
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Концептуальний підхід до структурних одиниць текстів: контрастивні аспекти |
Authors |
Shvachko, Svitlana Oleksiivna
Kobiakova, Iryna Karpivna Анохіна, Т.О. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-2119-1884 http://orcid.org/0000-0002-9505-2502 |
Keywords |
концептуалізація категоризація когнітивні зони концептуализация категоризация когнитивные зоны conceptualization categorization cognitive area |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1677 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Швачко, С. О. Концептуальний підхід до структурних одиниць текстів: контрастивні аспекти [Текст] / С.О. Швачко, І.К. Кобякова, Т.О. Анохіна // Вісник Сумського державного університету. Серія Філологія. - 2007. - № 2. - С. 173-179. |
Abstract |
Стаття присвячена методологічному питанню співвідношення концептуалізації та категорізації.
Когнітивні зони вивчаються на емпіричному матеріалі текстів оригіналу та перекладу. Актуальність
проблеми об‘єктивується дією сучасних лінгвістичних тенденцій до аналізу текстоцентричних доменів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1677 |
Appears in Collections: |
Філологічні трактати |
Views
Canada
1
China
7
Czechia
1
Denmark
1
France
31141
Germany
40347160
Greece
4412907
Iran
2
Ireland
109383788
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Morocco
1
Netherlands
94449
Russia
33
Singapore
1
Spain
1
Sweden
2206453
Turkey
20
Ukraine
1920915790
United Kingdom
1088232358
United States
-976014747
Unknown Country
1362349305
Downloads
China
851662706
EU
1
Finland
1
France
3
Germany
1560159697
India
1
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Russia
22
Singapore
1
Ukraine
-2141045380
United Kingdom
80693531
United States
-743008620
Unknown Country
803782821
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shvachko et al.pdf | 181.42 kB | Adobe PDF | 412244786 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.