Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16883
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Модель стратегічного планування маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
планування маркетингових комунікацій планирование маркетинговых коммуникаций marketing communications planning інноваційна продукція инновационная продукция innovation products |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16883 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Божкова, В.В. Модель стратегічного планування маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств [Текст] / В.В. Божкова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.29-31. |
Abstract |
Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції має здійснюватися на підприємствах як чітко організована постійна господарська діяльність, що є частиною загального господарського механізму. Якість такої діяльності залежить від низки чинників. Усі важелі процесу планування можна розглядати як складові цілісної системи, кожен із яких має свої характеристики і залежно від ситуації, що склалася, впливає на сам процес планування та його результати.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16883 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

9

12185

9590819

1

451152

1

1

4

16

7

3250162

1645028

73700489

91900036
Downloads

1

12186

1

9590819

1

91900036

3250161
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
7.doc | 82 kB | Microsoft Word | 104753205 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.