Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16956
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Лінгвістичні аспекти англійських багатокомпонентних термінів |
Authors |
Андріїв, Р.М.
|
ORCID | |
Keywords |
термін термин term номенклатура nomenclature професіоналізми профессионализмы professionalism |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16956 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Андріїв, Р.М. Лінгвістичні аспекти англійських багатокомпонентних термінів [Текст] / Р.М. Андріїв; наук. кер. О.М. Медвідь // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 20-25 квітня 2009 року / Відп. за вип. Л.П. Валенкевич. — Суми : СумДУ, 2009. — Ч.2. — С.60-61. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
![Australia](/flags/au.gif)
1
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
188551426
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
278
![Greece](/flags/gr.gif)
13749
![Iran](/flags/ir.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
542937
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
3
![Russia](/flags/ru.gif)
14
![Sweden](/flags/se.gif)
1
![Turkey](/flags/tr.gif)
4
![Ukraine](/flags/ua.gif)
5319422
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
2663150
![United States](/flags/us.gif)
1301808688
![Unknown Country](/flags/--.gif)
5319421
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
694577451
![France](/flags/fr.gif)
13748
![Germany](/flags/de.gif)
279
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
3
![Ukraine](/flags/ua.gif)
15955140
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
1099398273
![Unknown Country](/flags/--.gif)
140
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Andriyiv.pdf | 356.4 kB | Adobe PDF | 1809945036 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.