Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17021
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Структура бренду промислового підприємства |
Authors |
Івашова, Н.В.
|
ORCID | |
Keywords |
промисловий бренд промышленный бренд industrial brand бренд підприємства бренд предприятия brand enterprises |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17021 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Івашова, Н.В. Структура бренду промислового підприємства [Текст] / Н.В. Івашова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.99-101. |
Abstract |
Проведений аналіз наукових публікацій виявив, що існуючі моделі створення брендів не враховують специфіки промислового маркетингу і потребують певної адаптації та уточнення. Тому нами запропоновано розглядати перелік складових елементів бренду підприємства, що виготовляє продукцію промислового призначення, на основі визначення джерел асоціацій бренду з точки зору сприйняття його споживачами.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17021 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

192692469

2

3

185

31168

1041823

1

1

4

2

23

1

7

70227252

19085787

951540033

46
Downloads

9

2

1

186

1

2

1

1

192692469

1

668461257

152
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
36.pdf | 116.88 kB | Adobe PDF | 861154082 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.