Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17034
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Компетентностный подход в лингвистической подготовке иностранных студентов |
Authors |
Kazandzhyieva, Maryna Symeonivna
|
ORCID | |
Keywords |
иностранные студенты іноземні студенти international students навчання обучение study |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17034 |
Publisher | Издательство СумГУ |
License | |
Citation | Казанджиева, М.С. Компетентностный подход в лингвистической подготовке иностранных студентов [Текст] / М.С. Казанджиева // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 20-25 квітня 2009 року / Відп. за вип. Л.П. Валенкевич. — Суми : СумДУ, 2009. — Ч.2. — С. 118. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
257141623
![Czechia](/flags/cz.gif)
1
![Finland](/flags/fi.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
6
![Germany](/flags/de.gif)
13024190
![Greece](/flags/gr.gif)
84799
![Ireland](/flags/ie.gif)
7005136
![Japan](/flags/jp.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Morocco](/flags/ma.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
14138
![Russia](/flags/ru.gif)
10
![Sweden](/flags/se.gif)
1
![Turkey](/flags/tr.gif)
4
![Ukraine](/flags/ua.gif)
107083595
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
53626599
![United States](/flags/us.gif)
-223097989
![Unknown Country](/flags/--.gif)
107083594
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
257141623
![Germany](/flags/de.gif)
284
![Ukraine](/flags/ua.gif)
321247471
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
-768161699
![Unknown Country](/flags/--.gif)
101
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
77.pdf | 179.01 kB | Adobe PDF | -189772219 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.