Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17037
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Напрямки розвитку фармацевтичного маркетингу в Україні |
Authors |
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Minko, Maryna Ihorivna |
ORCID | |
Keywords |
фармацевтичний маркетинг фармацевтический маркетинг pharmaceutical marketing товарна політика товарная политика commodity policy цінова політика ценовая политика pricing policy збутова політика сбытовая политика sales policy |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17037 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ілляшенко, Н.С. Напрямки розвитку фармацевтичного маркетингу в Україні [Текст] / Н.С. Ілляшенко, М.І. Мінько // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.103-105. |
Abstract |
В умовах ринкового господарювання фармацевтична галузь входить в п’ятірку найбільш прибуткових галузей світової економіки. При цьому фармацевтичний ринок України відноситься до тих, що розвиваються і українські компанії поки що займаються малобюджетним маркетингом. Запропоновано напрямки розвитку фармацевтичного маркетингу у розрізі його комплексу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17037 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

3

254

15935

6720273

1

1

1

4

20

1

402764

17

1086002449

543005208

-167779633

1086002448
Downloads

4

1

1

255706825

1

1

1

90801

1

-1740597551

170
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
38.pdf | 118.68 kB | Adobe PDF | -1484799745 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.