Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1712
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Экспериментальные исследования саморегулируемого торцового уплотнения
Authors Кундера, Ч.
Михальский, Д.
Zahorulko, Andrii Vasylovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6198-4643
Keywords
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1712
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Кундера, Ч. Экспериментальные исследования саморегулируемого торцового уплотнения [Текст] / Ч. Кундера, Д. Миханьский, А.В. Загорулько // Вісник Сумського державного університету. Серія Технічні науки. — 2007. — №1. — С. 39-44.
Abstract В статье приведена физическая модель саморегулируемого бесконтактного торцевого управления. Представлены экспериментальная установка, конструкция регулятора и результаты работы системы регулирования При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1712
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Технічні науки (2007-2014)

Views

China China
6
EU EU
1
France France
7005
Germany Germany
315
Greece Greece
94481
Iran Iran
2
Ireland Ireland
15971704
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
7
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
20
Singapore Singapore
545959702
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
103690517
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
51859257
United States United States
384867493
Unknown Country Unknown Country
50

Downloads

Belgium Belgium
1
China China
2
Germany Germany
316
Ireland Ireland
853834
Russia Russia
5
South Korea South Korea
1
Ukraine Ukraine
103690518
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
384867494
Unknown Country Unknown Country
147

Files

File Size Format Downloads
6_Kundera_Mihalsky_Zagorulko.pdf 263.59 kB Adobe PDF 489412319

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.