Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17153
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Role of marketing in business
Authors Hladchenko, Oksana Robertivna  
Grymailo, E.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-0788-764X
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17153
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Grymailo, E. Role of marketing in business [Текст] / E. Grymailo, O.R. Gladchenko // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 20-25 квітня 2009 року / Відп. за вип. Л.П. Валенкевич. - Суми : СумДУ, 2009. - Ч.3. - С. 168.
Abstract Paper is devoted the role of marketing in business. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17153
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
34982498
Germany Germany
839415
Greece Greece
16196
Iran Iran
1
Ireland Ireland
140355
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
20
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
6794976
United Kingdom United Kingdom
2890192
United States United States
115644927
Unknown Country Unknown Country
67
Vietnam Vietnam
16198

Downloads

China China
3
Germany Germany
266
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
13587628
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
115644924
Unknown Country Unknown Country
121
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
113.pdf 144.65 kB Adobe PDF 129232946

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.