Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17198
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Структура конкурентоспроможності сучасної автомобільної продукції |
Authors |
Кондратенко, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
чинники конкурентоспроможності факторы конкурентоспособности competitiveness factors екологічність экологичность ecological compatibility автомобільна продукція автомобильная продукция automobile products позиціонування позиционирование positioning |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17198 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Кондратенко, О.В. Структура конкурентоспроможності сучасної автомобільної продукції [Текст] / О.В. Кондратенко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2011. — №1. — С. 197-201. |
Abstract |
Розглянуто існуючі підходи до визначення конкурентних переваг промислової продукції. Доведено необхідність урахування сучасних тенденцій світового автомобільного ринку під час формування структури конкурентоспроможності продукції. Представлено на ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17198 Рассмотрены существующие подходы к определению конкурентных авторське бачення ключових напрямків її позиціонування преимуществ промышленной продукции. Доказана необходимость учета современных тенденций мирового автомобильного рынка при формировании структуры конкурентоспособности продукции. Представлено авторское видение ключевых направлений ее позиционирования на рынке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17198 The existing approaches to definition of competitive advantages of industrial products are considered. The necessity of examining of modern tendencies of world automotive market is proved during the formation of structure of product competitiveness. The author has presented the sight on the key directions for its market positioning. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17198 |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views
Bulgaria
1
China
1041453625
EU
1
France
2
Germany
130315
Greece
65158
Hong Kong SAR China
1
Iran
1
Ireland
1376454
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
2
Nigeria
1
Russia
21
Seychelles
1
Singapore
1046622971
Slovakia
1
Turkey
5
Ukraine
56198914
United Kingdom
28106365
United States
1644849545
Unknown Country
56198913
Downloads
Belarus
1
China
1046622971
France
-1626756835
Germany
4352582
Lithuania
1
Russia
7
Singapore
1
Slovakia
1
Switzerland
2077737906
Ukraine
56198915
United Kingdom
1
United States
1644849546
Unknown Country
638
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
26.pdf | 212.05 kB | Adobe PDF | -1091961561 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.