Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17378
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління споживчим капіталом підприємств в контексті забезпечення їх сталого розвитку |
Other Titles |
Управление потребительским капиталом предприятий в контексте обеспечения их устойчивого развития Management of customer capital management of enterprises in the context of ensuring their sustainable development |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
споживчий капітал підприємства управління стійкий розвиток потребительский капитал предприятия управление устойчивое развитие consumer capital enterprises management sustainable development |
Type | Monograph |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17378 |
Publisher | |
License | |
Citation | |
Abstract |
Виконано аналіз сучасного стану управління споживчим капіталом вітчизняних підприємств за його складовими: системою зв’язків зі споживачами та зовнішніми суб’єктами, історією відносин з ними та базою даних про партнерів; портфелем торгових марок (брендів); франчайзингом.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17378 Выполнен анализ современного состояния управления потребительским капиталом отечественных предприятий по его составляющим: системой взаимосвязей с потребителями и внешними субъектами, историей отношений с ними и базой данных о партнерах; портфелем торговых марок (брендов); франчайзингом. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17378 The analysis of the contemporary state of control of consumer capital of domestic enterprises according to its components is executed: by the system of interrelations with the users and the external subjects, the history of relations with them and data base about the partners; by the briefcase of trade marks (brands); by franchayzingom. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17378 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Belgium
1
China
6
France
1
Germany
254
Greece
39570
Hong Kong SAR China
1
Ireland
79145
Kazakhstan
3
Lithuania
1
Netherlands
6599
Pakistan
1
Russia
22
Slovakia
2
South Korea
1
Sweden
1
Turkey
3
Ukraine
4439193
United Kingdom
2298742
United States
60952884
Unknown Country
72255624
Downloads
China
4
France
2
Germany
255
Lithuania
1
Russia
2
Ukraine
15741928
United Kingdom
2298743
United States
49650144
Unknown Country
574
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2011_12.pdf | 302.64 kB | Adobe PDF | 67691653 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.