Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17383
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Обслуговування споживачів в логістичному каналі |
Authors |
Решетнікова, І.Л.
|
ORCID | |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17383 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Решетнікова, І.Л. Обслуговування споживачів в логістичному каналі [Текст] / І.Л. Решетнікова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.179-181. |
Abstract |
В ланцюгу поставок споживачем є як кінцевий споживач, що знаходиться в кінці
ланцюга так і проміжні споживачі - замовники логістичної послуги, які самі є одночасно посередниками і
окремими ланками логістичного ланцюга, тому проблема «обслуговування споживачів» має неабияке
значення. Таким чином, можна стверджувати, що в результаті надання логістичної послуги, споживач
(замовник цієї послуги) отримує фізичній товар в визначеному місці і визначений час і певні сервісні
операції (послуги), що з ним пов’язані: збереження, складування, фасування, пакування та ін.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17383 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

5

696567

54144

201214

1

1

7679

696568

3

4151720

2089396

16197160

66
Downloads

4

1

696569

1

1

1

8299792

1

24094526

185
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
72.pdf | 141.35 kB | Adobe PDF | 33091081 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.