Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17384
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Історичні передумови концепції внутрішнього маркетингу та актуальність їх практичного застосування |
Authors |
Окунєва, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
внутрішній маркетинг внутренний маркетинг internal marketing |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17384 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Окунєва, О.В. Історичні передумови концепції внутрішнього маркетингу та актуальність їх практичного застосування [Текст] / О.В. Окунєва // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.162-164. |
Abstract |
Виклики сучасного економічного сьогодення, які знаходять свій вияв у стохастичності та непередбачуваності багатьох ринкових процесів зумовлюють об’єктивну необхідність у подальшому розвитку концептуальних засад, теорій і течій маркетингової теорії і практики. Однією із таких складових є внутрішній маркетинг, який потребує актуального розгляду. Ідея внутрішнього маркетингу відображає сучасні потреби в розвитку суспільства та зміну в відносинах на ринку.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17384 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

365067154

465

69647

2293941

1

12

1918995036

4

17778397

8912414

1324564591

66
Downloads

1324564591

164

1

1

35549529

1

-657285566

290
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
64.pdf | 121.78 kB | Adobe PDF | 702829011 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.