Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17462
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Застосування збалансованої системи показників у стратегічному розвитку підприємства |
Authors |
Іваннікова, М.М.
|
ORCID | |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17462 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Іваннікова, М.М. Застосування збалансованої системи показників у стратегічному розвитку підприємства [Текст] / М.М. Іваннікова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.248-249. |
Abstract |
Збалансована система показників дозволяє підприємствам перетворити своє бачення майбутнього і маркетингову стратегію в дії, представляючи нову концептуальну базу, яка пояснює стратегію маркетингової орієнтації підприємства за допомогою вибраних цілей і показників. Замість орієнтації на механізми фінансового контролю, якими неможливо керуватися при прийнятті довгострокових маркетингових рішень, ЗСП використовує оцінку як нову мову для висвітлення ключових елементів реалізації маркетингової стратегії підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17462 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

2

661169

23042

88416

1

5760

12

3

2632735

1322128

22451643

2632734
Downloads

1

213

1

7719631

1

22451644

157
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
100.pdf | 117.26 kB | Adobe PDF | 30171648 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.