Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17489
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Моделювання рівнів поведінкової реакції споживача залежно від рівня його залучення |
Authors |
Troian, Mariia Yuriivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3094-9906 |
Keywords |
поведінка споживачів поведение потребителей consumer behavior |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17489 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Троян, М.Ю. Моделювання рівнів поведінкової реакції споживача залежно від рівня його залучення [Текст] / М.Ю. Троян // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.267-269. |
Abstract |
Запропонована методика дозволяє прогнозувати частки різних рівнів реакції споживача на комунікаційний вплив залежно від рівня його залучення у процес ухвалення рішення про покупку, а саме дозволяє визначити: модель поведінки підприємства-покупця в координатах „залучення − рівні реакції”, що дозволяє прогнозувати реакцію на зміну рівня залучення в результаті комунікаційного впливу; частки пізнавальної, емоційної та поведінкової реакцій споживача при знайденому рівні залучення.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17489 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

2

1

301

22655

1

350869

1

1

1

21

1

1

3

5764753

2889927

76418754

5764752
Downloads

4

1

302

1

1

11

1

17245579

15100

76418749

408
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
109.pdf | 129.95 kB | Adobe PDF | 93680157 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.