Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17497
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Психофізичні та психологічні детермінанти вибору інноваційного товару
Authors Шульгіна, Л.М.
Довгань, Л.Є.
ORCID
Keywords інноваційні товари
инновационные товары
innovative products
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17497
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Шульгіна, Л.М. Психофізичні та психологічні детермінанти вибору інноваційного товару [Текст] / Л.М. Шульгіна, Л.Є. Довгань // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.220-225.
Abstract Детальний аналіз детермінованості поведінки споживачів дозволив зробити принаймні три важливі висновки. По-перше, необхідно розглядати цю проблему з точки зору наявності зовнішніх та внутрішніх детермінант поведінки. По-друге, спектр внутрішніх факторів, що обумовлюють поведінку споживача на ринку інноваційних продуктів, є досить неоднорідним. Зокрема, доцільно виділити такі аспекти, як потреби, мотиви, емоційний стан, зацікавленість у продукті чи послузі, когнітивні процеси при оцінці ситуації вибору ІТ, цінності споживача тощо. До зовнішніх факторів ми відносимо соціальний статус, рід занять, престиж, матеріальне забезпечення, модність ІТ та освіту споживача. І, нарешті, важливим є те, що різні групи споживачів, вибираючи той чи інший ІТ, керуються різними мотивами і відповідно потребують адекватних підходів. Звідси, важливим завданням підприєм-ства, що функціонує на ринку ІТ, є розроблення пропозиції, яка б відповідала попиту обраних сегментів споживачів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17497
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
5
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
-1858184027
Greece Greece
29877
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
2824964
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
11
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
316661411
United Kingdom United Kingdom
132062419
United States United States
-1601288767
Unknown Country Unknown Country
316661410

Downloads

Austria Austria
1
China China
6
France France
233559
Germany Germany
-1858184027
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
809429
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-1858184029
United Kingdom United Kingdom
233561
United States United States
-511344851
Unknown Country Unknown Country
381

Files

File Size Format Downloads
89.pdf 176.98 kB Adobe PDF 68531330

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.