Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17497
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Психофізичні та психологічні детермінанти вибору інноваційного товару |
Authors |
Шульгіна, Л.М.
Довгань, Л.Є. |
ORCID | |
Keywords |
інноваційні товари инновационные товары innovative products |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17497 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Шульгіна, Л.М. Психофізичні та психологічні детермінанти вибору інноваційного товару [Текст] / Л.М. Шульгіна, Л.Є. Довгань // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.220-225. |
Abstract |
Детальний аналіз детермінованості поведінки споживачів дозволив зробити принаймні три важливі висновки. По-перше, необхідно розглядати цю проблему з точки зору наявності зовнішніх та внутрішніх детермінант поведінки. По-друге, спектр внутрішніх факторів, що обумовлюють поведінку споживача на ринку інноваційних продуктів, є досить неоднорідним. Зокрема, доцільно виділити такі аспекти, як потреби, мотиви, емоційний стан, зацікавленість у продукті чи послузі, когнітивні процеси при оцінці ситуації вибору ІТ, цінності споживача тощо. До зовнішніх факторів ми відносимо соціальний статус, рід занять, престиж, матеріальне забезпечення, модність ІТ та освіту споживача. І, нарешті, важливим є те, що різні групи споживачів, вибираючи той чи інший ІТ, керуються різними мотивами і відповідно потребують адекватних підходів. Звідси, важливим завданням підприєм-ства, що функціонує на ринку ІТ, є розроблення пропозиції, яка б відповідала попиту обраних сегментів споживачів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17497 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
5
Finland
1
France
1
Germany
-1858184027
Greece
29877
Indonesia
1
Ireland
2824964
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
11
Singapore
1
Turkey
5
Ukraine
316661411
United Kingdom
132062419
United States
-1601288767
Unknown Country
316661410
Downloads
Austria
1
China
6
France
233559
Germany
-1858184027
Lithuania
1
Poland
809429
Russia
1
Singapore
1
Turkey
1
Ukraine
-1858184029
United Kingdom
233561
United States
-511344851
Unknown Country
381
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
89.pdf | 176.98 kB | Adobe PDF | 68531330 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.