Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17498
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Языковой портфель как средство обучения языку
Authors Shevchenko, Iryna Mykhailivna
ORCID
Keywords языковой портфель
мовний портфель
language Portfolio
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17498
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Шевченко, И.М. Языковой портфель как средство обучения языку [Текст] / И.М. Шевченко // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : 23-27 квітня 2007 року. — Суми : СумДУ, 2007. — Ч.2. — С. 221 - 223.
Abstract Языковой портфель является новым технологическим средством обучения, обеспечивающим как развитие продуктивной деятельности обучающегося, так и его личностное развитие как субъекта образовательного процесса. Языковой портфель представляет собой пакет рабочих материалов, который отображает результаты учебной деятельности учащегося по овладению иностранным языком. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17498
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
2
France France
1
Germany Germany
500
Greece Greece
34994
Iran Iran
1
Ireland Ireland
198261
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3
Pakistan Pakistan
2
Russia Russia
29
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
769714
United Kingdom United Kingdom
396522
United States United States
4473621
Unknown Country Unknown Country
769713

Downloads

Belgium Belgium
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
501
Italy Italy
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
2303872
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6643370
Unknown Country Unknown Country
122

Files

File Size Format Downloads
55.pdf 436 kB Adobe PDF 8947871

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.